sâmbătă, 21 iulie 2012

Inca esti aici...


         " Nu pot sa scap de tine...

          Ma gandesc ca atunci eram fericiti si totul era frumos; ne plimbam, radeam si ne simteam bine... Ceva de poveste. A fost o perioada cand ai disparut din peisaj, mi-a fost greu, dar, cu timpul, mi-am revenit. Acum mai simt mai libera, mai deschisa si mult mai BINE! Sunt parca mai plina de viata. Ma simt bine, traiesc orice clipa! Privesc catre soare si simt ca zbor! 

          Aah.. Stau pe plaja si vantul adie usor. Soarele imi mangaie fata si marea ma cheama, soptindu-mi ca ma iubeste. Ce imi place sentimentul asta! :x Ma ridic, si alerg catre apa care se agita... Intr-o clipa de neatentie, curentii puternici ma trag in adancuri. Incerc sa scap, dar un brat nevazut ma duce si mai jos. Nu.. Nu mai vad nimic, e prea intuneric.. 



             Mi-e frica!   Aud o voce ce ma striga insistent.  Nu o recunosc!  Bratul ala ma strange din ce in ce mai tare, nu mai suport durerea!  Simt ca, curand o sa cedez..  Nu, stai! ... "



Ce s-a intamplat? E dimineata..

2 comentarii: